>

joi, 13 mai 2010

Sos de ceapa caramelizata pentru pizza

Cand mi-a spus mami de reteta aceasta nu prea am avut incredere, insa cum pizza margherita mi-a placut foarte mult. am spus ca trebuie sa o incerc, asa ca am inceput sa fac sosul.



 DE CE AI NEVOIE:
1kg ceapa alba
2frunze dafin
sare marina
ulei de masline
piper 

Ceapa trebuie sa o tai pestisori ( asa ca in poza :D ) si o pui cu restul de ingrediente intr-o tigaie cu ulei, amestecand sa nu se prinda. Focul nu trebuie sa fie mic, ci mediu. O sa vezi ca incepe sa prinda o culoare bruna, insa trebuie sa o mai lasi si sa mai amesteci din cand in cand.

 
Cand incepe sa miroasa frumos  ( ceapa chiar poate avea un miros de iam, iam ) , si e caramelizata, poti opri focul si o poti transfera intr-un borcan cu capac pana la utilizare.


Se pastreaza foarte bine in frigider, secretul la ea e ca nu trebuie te zgarcesti cu uleiul pentru ca altfel se arde si isi pierde aroma. Si bineinteles, daca pui ulei de floarea soarelui nu mai iasa la fel de gustoasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu