>

marți, 18 mai 2010

Pizza cu jamon si rucola

Ideea acestui fel de pizza mi-a dat-o Titus, care a mancat la Baracca asa ceva. Si pentru ca era perioada in care aveam in casa jamon serano, ne-am gandit sa ne facem acasa sa vedem cum iasa.
Pentru aceasta pizza e important ca aluatul sa nu fie atat de gros ca la pizza margherita, ci trebuie sa il intinzi mai subtire, tinand cont ca nu are nici un fel de sos.



DE CE AI NEVOIE:

( eu l-am folosit cel de la pizza margherita ) daca vrei sa faci cantitate mai mare, foloseste-l cel de la focaccia
rucola
jamon serano 
( eu am folosit doar 3 felii pentru tava de cuptor )
ulei de masline 
zeama de lamaie
sare marina

1. Se prepara aluatul ca la pizza margherita sau focaccia, si dupa ce ai intins aluatul in tava de cuptor, il mai lasi 15 minute, dupa care pui putin ulei de masline si lasi la cuptor pana e facut.

2. Dupa ce scoti aluatul de pizza, lasa-l 5-7 minute sa se raceasca, dupa care pune jamonul serano curatat de grasime si taiat bucati mari. Sa il asezi in asa fel incat sa nu ai locuri mari goale. 

3.  Spala rucola si lasa-o sa se scurga de apa, apoi aseaz-o pe pizza din belsug.

4. Dintr-o lingura de ulei de masline, 2 de zeama de lamaie si putina sare, fa un sos amestecand pana obtii o pasta omogena, dupa care toarna-l incet peste pizza .

Acum o poti taia si servi. E foarte consistenta asa ca nu te grabi sa faci mai multa decat poti manca pentru ca e foarte buna proaspata.


Noi adoram rucola si jamonul, asa ca am gasit combinatia perfecta in reteta aceasta ca sa ne bucuram de ele.
Ne-a placut tare mult pizza si Titus a spus ca a fost la fel de buna ca cea de la Baracca, asa ca ma simt mandra din nou de noua reteta.:)

In speranta ca v-a placut reteta, va doresc  bon Appétit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu