>

miercuri, 5 mai 2010

Cozonac cu banane


Nu e chiar ca si cozonacul, seamana mai mult cu brownies deoarece in interior e moale si putin zemos. L-am facut tot de ziua lui Titus, si mi-a placut foarte mult, se face foarte rapid si e tare gustos. In primul, care e in poza cu fistic, am uitat sa pun bananele asa ca am mai facut unul cu banane. Cel fara banane nu e asa zemos, dar e mai consistent si se simte mai tare aroma de la ciocolata neagra. Eu il mananc dimineata cu lapte, merge foarte bine.



De ce ai nevoie:
100g ciocolata neagra
150g unt moale
170gzahar negru
3oua
175g faina
1 1/2 lingurita praf de copt
25g cacao
2 banane mari zdrobite

Cum il faci:
1. Dizolvi ciocolata in baia Maria

2.Untul moale cu zaharul si cu ouale le mixezi bine intr-un bol

3. In alt bol combini faina cu praful de copt si cu cacao.

4. Pui faina in bolul cu crema si amesteci bine pana obtii o consistenta cremoasa.

5. Adaugi bananele amestecand bine

6. Intr-o forma de cozonac torni aluatul si il lasi la foc mediu in cuptor pentru 45-55 minute.

 am refacut reteta si mi-a iesit tot la fel de buna, am adaugat setul de poze. trebuie incercata, e delicioasa!


Mie imi pare rau ca am uitat sa fac poze la cozonacul taiat, insa o sa mai repet reteta si o sa completez setul de poze. Trebuie sa il incerci, se face extrem de rapid si nu are cum sa nu iti iasa. Pe deasupra poti pune ce vrei, ideea cu migdalele nu e buna doar daca le maruntesti, mie tocmai mi s-a ars mixerul si nu le-am putut zdrobi.

Bon Appétit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu