>

miercuri, 28 aprilie 2010

Fructe de mare cu orez



Rețeta aceasta e foarte rapidă, însă dacă vrei să faci cantitate mai mare e scumpă. Am cumpărat din Auchan niște fructe de mare inghețate și am făcut supă și felul doi. Au o aromă puternică și nu e bine să se exagereze cu mâncatul în cantitați mari. Eu am pus după ochi toate ingredientele.



De ce ai nevoie:

fructe de mare ( eu am pus scoici, creveți, caracatiță, carne de rac, sepie )
o roșie tăiată mărunt
orez
1/2ceapa, 2 catei usturoi ( calite )
șofran
condiment special pentru pește
piper
sare de mare
ulei de măsline

Cum se prepara:

1. Fiind înghetate, fructele de mare le-am lăsat 5 minute in apă fierbinte de la robinet, după care le-am scurs și le-am pus în tigaia cu ceapa și usturoiul călit.

2. După doua minute, adaugi rosia tăiată si le mai lași un minut.

3. Adaugi orezul si apa ca să acopere conținutul.

4. Acum poți condimenta fructele de mare și le lași la foc mic până orezul e fiert. Le mai guști și mai adaugi sare dacă trebuie.



Poți adăuga și patrunjel tăiat marunt dacă îți place :).

Bon Appétit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu