>

miercuri, 7 aprilie 2010

Garbanzo prajit


Dupa cum am promis, am facut inca o reteta cu garbanzo. Reteta aceasta am mai incercat-o anul trecut si nerespectand un detaliu nu a iesit gustos si am uitat de ea pana anul acesta cand am incercat-o din nou, iar acum nu lipseste in nici o saptamana. E foarte usor de facut si e perfecta la un party sau la o seara de filme in loc de snackurile din magazine. Sper sa va placa !

DE CE AI NEVOIE:

GARBANZO ( macar 2 cani ) ( lasat la inmuiat in apa rece de seara pana la ora prepararii )
2 linguri ULEI DE MASLINE
condimente la alegere: eu am pus PIPER MIXT, SARE MARINA, NUCSOARA, SCORTISOARA
eu am incercat si cu boia iute, insa nu ne-a placut atat de mult. Poti incerca sa pui si zahar(negru), eu data viitoare asa voi face.


Cuptorul trebuie incalzit la 180 grade C
Trebuie sa scurgi apa in care a stat la inmuiat garbanzo si sa le mai dai un jet de apa rece. Apoi vine partea pe care eu nu am respectat-o :). Dupa ce ai scurs apa, trebuie uscati foarte bine de apa care a ramas pe ei. Eu de obicei ii fac in 2 sterguri. Treaba asta o face tare bine Titus care are rabdare la lucrurile migaloase. Asa ca daca ai un ajutor pe langa tine, cu atat mai bine :).

Dupa ce i-ai uscat bine, pune-i intr-un bol destul de mare ca sa poti combina condimentele. Incepe cu uleiul, sarea si restul. (sa pui destul din fiecare,pentru ca la copt se mai pierd condimentele.Eu tot timpul mai adaug cate ceva dupa ce s-a facut)



Dupa ce ai amestecat bine garbanzo cu condimentele, muta-l in tava acoperita cu foaie pt copt ( eu am folosit folie de aluminiu :D ) si incerca sa ii aranjezi in asa fel, incat fiecare boaba sa fie pe tava.
Se lasa 10-15-20 minute ( eu las focul intre minim si mediu)
La 10 minute sa mergi sa ii intorci, pt ca altfel se vor arde ( asa cum am patit eu uitandu-i o ora in cuptor :)). E bine dupa 15 minute sa ii gusti sa vezi daca sunt gata. Trebuie sa fie crocanti dar moi inauntru.
Se pot praji si in tigai, acolo trebuind sa ii  invarti mai mult timp pana sunt gata.

Bon Appétit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu