>

duminică, 11 aprilie 2010

Banana prajita cu migdale




Adevarul e ca eu mananc bananele neprajite, necondimentate, insa cum tocmai imi cumparase Titus o punga de migdale, am zis sa incerc sa pun banana pe grill sa vad ce iasa. A iesit mult fum ....foarte mult, insa mirosea a banana, asa ca a fost si o parte buna in faptul ca mi-am afumat bucataria.

Prima tura am taiat-o prea subtire si s-a cam prins pe grill, apoi am injumatatit-o doar si camuflat-o in migdale si a iesit tare buna, pe cuvant. Imi place mai bine decat in starea ei naturala, daca as avea casa si un pic de gradina in fiecare zi as fi afara la grilul meu cu bananele pregatite, asa e un pic complicat. Oricum, va recomand deserutul acesta, e o delicatese. Si poate aveti voi alte idei cum se pot praji bananele fara sa iasa atat de mult fum din ele.

Sa aveti o saptamana frumoasa si senina!


Bon Appétit!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu