>

marți, 27 aprilie 2010

Piept de pui cu orez si spanac


Am fost duminica la o plimbare lunga cu Titus prin oras, mi-am dat seama ca nu mai am antrenament nici la plimbari:)). Mi-a fost dor de centrul Clujului, desi piata Unirii e o dezamagire, zic eu. Am reusit sa prins copacii infloriti si sa fac niste poze, ceea ce anul trecut nu am putut. Mi-e dor de vremea cand imi era groaza sa ma trezesc dimineata sa merg la liceu si sa urc Horea, de orele de romana si povestile lungi cu Ioana. Mi-e dor de lucrurile frumoasa care au trecut, si acum mi se face dor si de reteta care tocmai o sa o postez.

Ador reteta aceasta din trei motive: e foarte rapida, sanatoasa si gustoasa. Mi se pare perfecta pentru o zi de primavara.

DE CE AI NEVOIE:

Piept de pui
Spanac
Orez
Sare marina
Ulei de masline
O jumatate de lamaie
Curry
piper
o rosie
catei de usturoi


Primul lucru care trebuie facut e sa cureti pieptul de pui, sa il speli si sa il tai in bucati mari. In poza, bucata mare e taiata asa felii. Il condimentezi cu sare, piper, curry apoi il pui la foc intr-o cratita cu capac impreuna cu niste catei de usturoi ( cam 3 la 2 bucati mici de piept de pui ), rosia taiata, putin ulei, si putin apa...mai putin de un sfert de pahar. Il acoper si il lasi la foc mic pana e gata, dupa care poti sa iei jos capacul si sa il lasi sa se rumeneasca pe ambele parti ( trebuie intors, evident ).

La garnitura eu am folosit orez care nu se fleoscaieste :P .Il fierbi cu putina sare si il lasi in apa pana ai nevoie de el.

Spanacul eu l-am pun intr-o cratita cu putin ulei de masline peste si l-am lasat sa se inmoaie vreo 5 minute, dupa care am pun putina sare si zeama de lamaie. Daca nu iti place foarte acru, pune mai putina zeama.

Combini apoi orezul cu spanacul , il mai lasi un minut, si e gata!




Nu e o reteta sofisticata, insa e hranitoare si merge gatita la o intalnire cu cativa prieteni.
  
Bon Appétit!

Un comentariu: