>

miercuri, 28 aprilie 2010

Tarta cu leurda si spanac


Am primit niste leurda..nu tin minte sa fi mancat vreodata. Zici ca e usturoi amestecat cu piper si inca ceva. E gustoasa.:)). Asa ca m-am gandit sa fac ceva cu ea si cartofii noi pe care ii aveam. Cum tocmai am cumparat o forma pt tarte, mi-a venit ideea sa fac la cuptor o tarta cu cartofi.E o gustare rapida care inlocuieste perfect cartofii la cuptor si e mult mai consistenta.



De ce ai nevoie:

1 kg cartofi 
2 maini bune de spanac proaspat
1 mana de leurda
2 oua
condimente: eu am folosit sare marina, piper de 4 feluri, ghimbir.

Cum se face:

1. Dupa ce cureti cartofii, ii tai in bucati mari si ii fierbi pe jumatate.

2. In timp ce fierb cartofii poti spala spanacul si leurda si sa le tai bucati mai mari.

3. Dupa ce cartofii au stat destul la fiert, ii scoti si ii maruntesti cu furculita intr-un bol mare, amestecandu-i cu leurda si spanacul apoi condimentezi tot.

4. Se pun in cuptorul incins si ii lasi pana vezi ca spanacul a inceput sa scada .

5. Se bat ouale bine si se condimenteaza si ele putin, dupa care se toarna peste tarta si se lasa pana ouale sunt facute.




Noi ne-am pus smantana peste, care a accentuat gustul tartei. E foarte delicioasa mancata imediat dupa ce e scoasa din cuptor.

Pentru cei interesati aici aveti un articol despre leurda.
Sa aveti o seara frumoasa plina de iubire si mancaruri sanatoase!


Bon Appétit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu