>

miercuri, 21 aprilie 2010

Muffins



Am cautat mult o reteta de muffins simpla cum doream eu. Nu am gasit exact asa, asa ca nu am adaugat afine in reteta de fata. Mi-a placut mult cum au iesit, pentru ca nu sunt sfaramicioase si au un gust tare bun de la nucsoara. Mie imi place sa le mananc dimineata cu lapte, si cum dimineata Alice nu prea ma lasa sa fac nimic, magdalenele sunt perfecte ca mic dejun pentru mine. Sunt destul de consistente pt ca mai mult de doua nu reusesc sa mananc, insa ale mele au iesit si mari din cauza formei.


Am avut si ajutor in bucatarie, Alice era foarte aproape de a distruge opera mea cu piciorul din cauza poftei :)). Le-am pus in forme, desi trebuia cred ca pun foaie de cuptor pentru ca mi s-au cam prins. Plus ca  focul l-am lasat cam tare prea mult timp, desi au crescut foarte bine si aveam si tava dedesubt. Trebuie sa pun niste caramizi in cuptor care cica fac caldura sa se propage uniform si sa nu se arda jos mancarea. Insa, eu cred ca a fost din cauza focului prea tare. Asa ca tine minte, focul intre mediu si mic chiar daca cresc mai incet. Eu pe langa praful de copt ( de la vecina din nou :)) din reteta am pus si putin bicarbonat, ca mi-a fost frica sa nu creasca si mi s-au facut cat ciupercile:).

            DE CE AI NEVOIE:

  • 1/2 CANA UNT TOPIT ( eu l-am topit si dupa l-am racit un pic )
  • 1 CANA ZAHAR
  • 2 OUA BATUTE
  • 1/2 CANA LAPTE
  • 2 CANI FAINA
  • 2 LINGURITE PRAF DE COPT
  • 1/2LINGURITA SARE
  • 1 LINGURITA SCORTISOARA
  • 1/4 LINGURITA NUCSOARA

Prepararea e foarte rapida. Intr-un bol, mixezi untul cu zaharul ( eu toata compozitia am batut-o cu mixerul ). Apoi adaugi ouale, apoi laptele. Combini restul ingredientelor si le adaugi la aluat, insa cate putin ca sa nu se faca cocoloase. Dupa ce aluatul e pufos si cremos poti umple formele unse cu un pic de unt si se pun la cuptor( in reteta scria 20 minute ) insa mie in 10 minute mi s-au facut, deci depinde de cuptor.



 Poti pune putin zahar pe deasupra magdalenelor sau daca e o intalnire intre prieteni si vrei sa fie mai consistente, poti pune crema mascarpone sau ceva crema cu lamaie. Arata tare bine si chiar daca se mananca doar din doua,trei muscaturi sunt niste muscaturi delicioase!

Bon Appétit!

5 comentarii:

  1. Hehe! Faine muffinurile! Sora'mea mai face uneori, dar ea le face in ceva forme de hartie. Si'i drept ca'i tricky cu distribuirea caldurii in cuptor: si ei ii ies uneori mai 'prajite' pe fund.

    RăspundețiȘtergere
  2. Criss, treb sa va aduc si voua;))

    Da, si eu vreau sa fac in forme de hartie, trebuie sa imi cumpar. Ea de unde le cumpara?

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoase ti-au iesit asa tuguiate! Eu fac briose intr-o veselie, atat de mult imi plac, si nu mi-au crescut niciodata asa haios! :)
    Super aici la tine...mai trec! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc! Te mai astept cu mult drag...de saptamana asta incep iar postarile:)

    RăspundețiȘtergere