>

duminică, 7 noiembrie 2010

Macarons cu fistic


Reteta aceasta e delicioasa! Nu mi-a iesit cum ar fi trebuit, deoarece biscuitii trebuie sa fie crescuti, insa nu am respectat un mic amanunt si din aceasta cauza mi-au iesit asa. Oricum, gustul e foarte,foarte bun. Saptamana aceasta vreau sa o repet.

DE CE AI NEVOIE:

de un barbat ca sa bata albusurile
4albusuri de ou ( care trebuie sa stea in frigider pentru 3 zile inainte de a fi folosite)-eu nu am respectat acest amanunt:D
30gzahar mai fin decat cel cristal cred ca chiar asa se numeste, zahar fin (dar nu pudra)
200g zahar
55g migdale
55g fistic

Pentru crema de lamaie:

225g crema de branza gen
2-3 linguri unt moale
60g lemon curd



1.  Migdalele, zaharul cristal si fisticul trebuie date prin blender sau alt mixer ca sa devina praf si se pun intr-un bol.

2. Se bat albusurile de ou pana se formeaza o masa compacta si fina care nu curge. Trebuie adaugat zaharul fin treptat pana masa ajunge sa aiba consistenta cremei de ras.

3. Masa albusurilor trebuie adaugata in bolul cu ingredientele uscate, insa nu trebuie amestecat ca si in supa, ci se amesteca cu grija de jos in sus, ca si cum ar fi un rotund in bol :D. Cand a devenit totul compact, pe o tava cu foaie de cuptor, se adauga aluatul de macarons. Eu am pus intr-o punga si asa le-am adaugat, insa se poate pune pe tava si cu lingurita.

4. Trebuie sa fie cuptorul incalzit la 140 grade celsius, si se fac in jur de 10 minute, insa depinde de marimea lor, asa ca sa aveti grija sa nu se arda. Trebuie lasati sa se raceasca si dupa aceea scosi din tava.

Se poate umple cu orice crema, eu am incercat-o aceasta care e dulce acrisoara si e pe gustul meu.

Crema:

Amesteci toate ingredientele bine intr-un bol cu mixerul si le lasi sa se raceasca pentru 2, 3 ore la frigider.

scriu si o reteta super rapida pt lemon curd.



Lemon curd:
1. 4 lamai de la care se ia zeama si se razaleste coaja
2.110g unt taiat cubulete
3. 4oua batute
4. 450g zahar fin

1,3,4 se amesteca pe foc pentru 3-7 minute pana se ingroasa, dupa care se ia de pe foc si se adauga untul


 Sa imi spuneti si mie daca v-au iesit crescuti:).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu