>

vineri, 5 noiembrie 2010

Brocoli cu piept de pui

 

Am revenit  pe blog! Sunt tare entuziasmata in aceasta perioada pentru ca am multe retele noi in minte pe care vreau sa le impartasesc cu voi.

Brocoli e una din legumele noastre favorite. E de asemenea leguma numarul unu in substante anticangerigene. Un articol interesant despre brocoli, gasiti aici.



Reteta aceasta e tare simpla si rapida , iar pe mine m-a fascinat felul in care a iesit brocoli. Titus era plecat din tara cand am gatit-o, asa ca m-am bucurat de doua ori din ea:).

DE CE AI NEVOIE:
o bucata de piept de pui

un brocoli
( pt o persoana )




CUM O FACI:

1. In primul rand, cureti si speli pieptul de pui, il sarezi si condimentezi ( eu am folosit: sare marina, piper negru, nucsoara , boia, scortisoara ).

2. Pui intr-o tigaie un pic de ulei de masile si la capac, lasi pieptul de pui la foc mic sa se faca. Cand e facut pe o parte, il intorci.

3. Speli si tai brocoli in bucati mici, apoi intr-o tigaie adanca pui brocoli-ul, torni peste niste ulei de masline si sare marina. Il invarti de cateva ori, dupa care adaugi zeama de la o lamaie sau jumatate, iar apoi pui 2 catei de usturoi zdrobiti. Mai lasi 2 minute si gata ! :D

Serveste-l cald si va fi o minunatie,te asigur!
Am repetat reteta cand s-a intors Titus, insa in loc de piept de pui, am gatit peste si a ramas impresionat, chiar daca nu ii place foarte mult gustul acrisor in mancare.



Poti gati astfel brocoli-ul si cand ai niste prieteni intr-o seara si vreti sa rontaiti altceva in loc de chipsuri si coca-cola :)

Pofta buna!


´´Trupul tau nu esti tu.Slujba ta nu esti tu. Succesul tau, reputatia si posesiunile tale nu sunt tu. Ceea ce cred despre tine parintii tai, seful tau, semenii, prietenii sau dusmanii tai nu esti tu. Circumstantele si limitarile tale nu esti tu...exista in tine un tu pe care nu l-a pus nimeni acolo. ´´

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu