>

sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Biscuiti de casa


Imi cer scuze pentru intarzierea scrierii retetei, insa timpul se scurteaza considerabil atunci cand ai o fetita activa pe langa tine toata ziua :).
Titus a crezut ca am facut biscuitii din castane, asa a perceput el gustul. Biscuitii acestia merg 100% cu un ceai fierbinte.

DE CE AI NEVOIE:

aproximativ 500g faina integrala de grau

2 linguri lapte

5oua

 1 cana zahar negru

o jumatate pachet de unt

un pliculet praf de copt 


1. Amesteci jumatate din cantitatea de faina cu zaharul si untul, apoi adaugi laptele, praful de copt si ouale unul cate unul. Apoi incepi sa adaugi cealalta jumatate de faina. Aluatul trebuie sa il poti framanta asa ca daca mai e nevoie de faina trebuie sa pui pana nu se lipeste de mana si pana e bun de intins.

2. Aluatul rezultat se intinde cu sucitorul, iar apoi faci forme in el,eu i-am si impuns cu o furculita, le asezi pe o tava si le pui la cuptor.

3. Nu mai tin minte cat timp le-am lasat, insa iti vei da seama cand vei simti mirosul bun de biscuiti .Focul nu trebuie sa fie dat tare.

4. Lasa-i sa se raceasca in tava si dupar dupa aceea sa ii pastrezi in borcane.

Sunt foarte gustosi si in acelasi timp sanatosi, putand si cei mici sa manance din ei.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu