>

luni, 28 iunie 2010

Mic dejun cu zmeura


Numai cand ma uit la poza simt mirosul de zmeura si imi amintesc cu placere de acest mic dejun! Am optat pentru zmeura si visine, ambele foarte dragi mie pentru a prepara mancarea de dimineata. Si parca a reusit sa inveseleasca dimineata, chiar daca norii negri si vantul puternic aduceau o zi de toamna in toiul verii.




Cu siguranta si Alice ar fi mancat din farfuria mea, dupa felul in care se uita cand mancam. Am reusit sa imi termin micul dejun pe la ora 11, dupa ce am convins-o pe Alice ca trebuie sa doarma pentru a putea manca si eu cu constiinta impacata. Fetita mea e foarte pofticioasa si in plus foarte mancacioasa. Ma gandesc deja la kilogramele de fructe interzise in primul an, cum se vor duce in burtica ei anul viitor; si cum vor zbura banii catre buzunare straine.
Oricum, a incercat marea cu sarea si acum, cand are doar 2 dinti + un colt de dinte sus, facand cunostinta cu cireasa. Din fericire totul s-a terminat cu bine!
Si ca sa revenim la reteta noastra, daca nu iti place gustul putin acrisor care il dau visinele, poti sa le inlocuiesti cu cirese.

Postarea aceasta la o ora atat de tarzie e doar pentru a va face pofta, deoarece reteta va urma maine.
Somn usor, vise cu fructe si nu uita sa iti cumperi cele necesare maine din piata!



In speranta ca ai fost prin piata, aici e reteta:


De ce ai nevoie:
Lapte
fulgi de ovaz
miere
zmeura
visine/cirese/afine/banane








 1. Primul lucru pe care trebuie sa il faci, e sa pregatesti fructele. Asa ca spala si scapa de samburii din visine/cirese.

2. Intr-un bol, pune fulgii de ovaz, nu uita ca ei se vor umfla. Eu am pus un pic mai putin de o jumatate de bol.

3. Adauga fructele taiate peste fulgi, daca folosesti banane, e mai bine sa le maruntesti cu o furculita.

4. Toarna laptele, acoperind bine fulgii si fructele.

5. Pune si mierea, eu am pus 1 lingura jumate.

Pentru ca aromele din fructe sa iasa si sa te bucuri de ele, e bine sa acoperi bolul si sa il lasi de seara pana dimineata in frigider. Daca nu ai rabdare, il poti lasa in timpul zilei in jur de 2-3 ore. E foarte gustos si hranitor, iar eu prefer a-l lasa de seara pana dimineata, astfel dimineata nu ma mai deranjez cu preparatul micului dejun, ci pur si simplu il scot din frigider si ma bucur de un bol plin de bunatati.

Bon appetit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu