>

marți, 22 iunie 2010

Medalioane de rechin


Mi-a cumparat Titus un condiment special pentru peste care probabil se gaseste si pe la noi, mai degraba la ceva plafar. Asa ca l-am folosit in reteta aceasta la medalioanele de rechin.




E foarte rapida si simpla aceasta reteta. Medalioanele de rechin se pot inlocui perfect cu peste dorada proaspat, pe care il gasesti in Auchan.

DE CE AI NEVOIE:
medalioane de rechin
cartofi noi
condimente pt peste
ulei de masline

1. Eu am pus putin ulei de masline intr-o tigaie si am lasat medalioanele sa se faca la foc incet pe ambele parti ( dupa ce le-am condimentat ).

2. In timpul acesta, am curatat, spalat si taiat cartofii, i-am pus la fiert, si dupa ce au fiert, i-am pisat putin cu furculita, sarat si piperat. Cu putin ulei de masline.


Merge foarte bine langa o salata plina de cruditati!
Bon appetit!

2 comentarii:

  1. ar trebui sa postezi si ceva retete de inghetata :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, trebuie..am niste retete f bune de inghetata,insa astept sa vina caldura mai mare;))

    RăspundețiȘtergere