>

joi, 20 ianuarie 2011

Quinoa cu pui si cartofi


Am mai scris despre cat de mult imi place quinoa in alta reteta, din pacate la noi nu se gaseste la orice magazin si nu e tot timpul de cea mai buna calitate, insa e divina. Bineinteles, la inceput nu mi-a placut...e specific mie, insa asta nu prea conteaza.

DE CE AI NEOIE:
cartofi
pulpe de pui
morcovi
rosii
patrunjel
condimente
quinoa

1.In primul rand trebuie sa pui la cuptor puiul, poti alege partile tale preferate din el,  trebuie spalat data jos pielea, condimentat cu sare, piper, boia.

2.Cartofii curatati se pot taia ca si in poza,in forma de evantai si se pune bucatele de unt printre el, se sareaza.

3. Intr-un recipient de cuptor se pune puiul, cartofii, si peste o rosie sau doua taiate marunt, morcovii si patrunjelul. Se acopera si se lasa la foc mic in jur de 45-55 min.

4. Intre timp se poate pregati quinoa asa cum scrie pe ambalaj.

Cand totul e gata se serveste imediat.

*eu am abiceiul sa pun peste quinoa, dupa ce e fiarta, putin ulei de masline si zeama de lamaie...mmm...




Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu