>

luni, 24 ianuarie 2011

Cookies cu ghimbir


Am facut mai multe feluri de cookies pana sa ajung la reteta aceasta si pot spune ca pana acum, asta imi place cel mai mult dintre cele de ginger cookies.E mult mai rapida decat altele pentru ca nu trebuie sa stea neaparat la frigider pentru cateva ore.

DE CE AI NEVOIE:

2 1/4 cana faina
2 lingurite ghimbir macinat
1 lingurita bicarbonat de sodiu
3/4lingurite scortisoara macinata
1/2 lingurita sare

3/4 cana unt moale
1 cana zahar

1 ou
1 lingura apa
1/4 cana melasa (o poti inlocui cu miere)

2 linguri zahar

1. Amesteci primele 5 ingrediente intr-un bol.

2. In alt bol, amesteci untul cu zaharul dupa care adaugi oul, lingura de apa, melasa.

3. Se adauga ingredientele din bolul cu faina in cel cu untul.

4. Intr-o tava de cuptor de pune o foie de copt.

5. Intr-un bol micut adaugi cele 2 linguri de zahar.

6. Incepi sa faci bilute din masa de cookies, cam jumatate din dimensiunea unei mingi de ping-pong. Dar depinde cat de mari vrei sa iti iasa...asa ca poti incerca mai multe dimensiuni. Dupa le pui in bolul cu zahar si le asezi in tava, trebuie sa fie la o distanta de o biluta jumate una de alta.

7. Se lasa 8-10 minute la 175 grade Celsius.

*eu am cuptor cu 1,2,3 si il las la 1 inspre minim.
*cuptorul trebuie incalzit inainte de a pune la copt.
*am folosit ulei in loc de unt, nu pentru ca ies mai buni biscuitii, ci pentru ca untul imi era tare ca betonul si nu am vrut sa astept cateva ore pana se facea moale.



Pofta buna sa aveti si sa ii mancati cu lapte sau ceai, neaparat!

Un comentariu: