>

miercuri, 18 ianuarie 2012

Vitamine deghizate in bomboane de ciocolata ( CaFeline)


Am descoperit aceasta reteta pe blogul Cristelei Georgescu. Pentru mai multe informatii despre CaFeline, va rog sa vizitati siteul ei, merita!

Sunt foarte bune la gust si in sfarsit nu am inima stransa cand ii dau sa manance ciocolata, ci din contra, ochii mi se lumineaza de bucurie cand o vad cu ce pofta mananca. Aici aveti reteta:

Ingrediente:

10 Linguri SUSAN (bio, il gasiti la magazinele bio, nu din acela galben auriu care il gasiti la magazine)
4Linguri seminte CHIA
4 Linguri nuca COCOS bio
4Linguri ALUNE DE PADURE ( in reteta Cristelei era trecut migdale, insa eu nu am avut in casa)
10 Linguri Fulgi de OVAZ bio
3 Linguri MERISOARE deshidratate
2 Linguri ROSCOVE
2 Linguri UNT DE COCOS
MIERE dupa gust
putin lichid


Se rasnesc toate ingredientele se amesteca, si se lasa 30 de minute sa absoarba nuca de cocos si ovazul lichidul.
Apoi se fac forme rotunde pe care le puteti da prin nuca de cocos, praf de roscove praf de seminte de in. Eu le-am dat prin seminte de in rasnite si nuca de cocos. Apoi se lasa 2-3 ore la frigider sa se intareasca totul.

Merisoarele, le-am blenduit cu blenderul de mana si am pus putina apa ca sa se faca o pasta mai groasa.
Lichid f putin trebuie pus, cat sa le puteti modela in bilute.

Cea mai fericita a fost Alice, care a avut marea onoare sa ma ajute sa fac bilute, pe care dupa aceea tot ea le manca.:))

2 comentarii: