>

sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Linte cu quinoa


Nu am poza la reteta aceasta, dar o voi adauga cat de curand.

Ingrediente:

300g linte
1 capatana usturoi
1 legatura cimbru macinat
4 cartofi ( eu am pus fara cartofi c anu am avut, dar mi se par multi, puteti pune numai 2)
1 lingurita sare
5 linguri pireu de rosii (eu blenduiesc 3 rosii)
6 linguri quinoa

Eu am lasat la inmuiat de seara pana dimineata lintea, apoi am spalat-o bine si am lasat-o in strecurator inca o zi ca sa germineze, o mai clatiti cand vedeti ca e uscata, asa cam de 2 ori pe zi . Daca o lasati la germinat  timpul de fierbere e mult mai scurt, si toate vitaminele din ea se dubleaza, mie asa imi place lintea, are un gust mult mai bun.

Se pun lintea, usturoiul si cimbrul la foc si se lasa 30 min. Cum lintea mea era germinata am pus: lintea, usturoiul, cimbrul si quinoa si sarea si rosiile la foc pt 15 minute, nu trebuie mai mult...adica le-am pus toate.

Daca nu aveti linte germinata, puneti linte, usturoiul si cimbrul la foc 30 min. Apoi se adauga cartofii, sarea, rosiile, si quinoa si se mai fierb inca 15 min.

In farfurii se pune uleiul si cateva picaturi de lamaine daca vreti. E fff buna!!

Noi folosim linte inchisa la culoarea, aceea maro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu