>

luni, 17 octombrie 2016

Activitati Montessori


Am cumparat mai multe materiale din curricula Montessori in ultima perioada, iar pe masura ce le pregatesc , facem activitati cu ele. Va las mai jos cateva idei de activitati si linkul de unde puteti cumpara sau descarca gratis unele materiale.





Am recapitulat continentele si animalele care traiesc in fiecare continent. In perioada urmatoare, urmeaza sa fac harta Europei si a Romaniei tot pe panza. Putem si trasa foarte bine continentele apoi pe hartie.



La matematica avem un caiet in care ne pastram progresul prin exercitii, invatam matematica dupa principiile M. , unde spune ca copilul are nevoie de manipulative pt ca el nu intelege la aceasta varsta termenii abstracti.
Se introduc la inceput number rods, apoi se lucreaza cu  margele, care il ajuta in continuare sa vizualizeze si sa simta cand ia in mana margelele, faptul ca 1 e mult mai mic si usor decat 1000. 
La noi cubul reprezinta 1000, insa vreau sa le cumpar cubul din margele.


Anul acesta invatam sa scriem cursiv cu kitul M. de invatare a literelor de tipar si de mana, le recomand cu drag, chiar daca sunt mai scumpe. Eu am incercat sa le realizez acasa , insa calitatea celor cumparate nu se compara cu ce am reusit eu sa fac. Fetele sunt incantate de ele, vin si cu un alfabet mobil.












Materialele pt language le-am luat tot de pe print shop , am luat setul intreg pt primul nivel, au trei nivele pt clasele primare. Desi cu A. voi trece f repede prin el, pt ca stie sa citeasca, e f bine facut si ne e de folos pt ca solidifica ceea ce stie si sa invatam ceea ce nu am atins pana acum. E putina munca pt ca trebuie taiate si laminate cardurile , insa activitatiile pe care le putem face cu ele, merita efortul.




 Avem si o carte cu poezii pt fiecare luna, foarte frumos scrise, pe care apoi le transcrie singura si corectam.
La sfarsit va avea si ea cartea de poezii scrisa de ea. Imaginile care vin cu fiecare poezie sunt in alb negru si se pot colora. Am mai gasit scurte povesti pt curricula Montessori, pe care le-am descarcat in format kindle si le citim acolo. Au trei nivele care merg mana in mana cu materialele de language . Noi i-am luat nivelul 1 si 2.


Siteul de pe care puteti decarca materiale M. e acesta montessoriprintshop.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu