>

sâmbătă, 2 iulie 2016

Activitate ceasul, cat e ora?

Am inceput sa imi fac ordine prin dosarele cu activitati, pe care le-am strans de-a lungul anilor, si am dat peste ceasul pe care l-am facut pt A. , cand a fost interesata sa citeasca ceasul. Bineinteles ca a vrut sa ne jucam cu el.





Ceasul l-am laminat cu scotch, iar apoi am lipit numerele cu banda dublu adeziva, care au fost si ele inainte laminate, astfel le putem lua de pe ceas si pune inapoi cand dorim.

Sagetile de asemenea sunt laminate si au banda dublu adeziva pe ele.



Am pregatit carduri laminate cu diferite ore, pt. ca ea sa le gaseasca pe ceas.



Va indemn sa pregatiti aceasta activitate daca copilul e interest in cunoasterea ceasului, cu siguranta va fi incantat de joc.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu