>

miercuri, 19 august 2015

Continentele activitate Montessori



Imi cer scuze pentru calitatea slaba a pozelor, au fost facute cu mobilul.

Am in gand sa cumpar hartile din lemn de la Montessori, respectiv acestea, insa pana atunci m-am gandit sa fac o activitate asemanatoare. 

Am printat harta lumii in format mare, colorat continentele si laminat. Foile A4 le-am lipit pe niste cartoane....astfel am creat un puzzle.

In poza de mai sus am pus cate un copil in fiecare continent, asa am discutat si de trasaturile specifice pe care le gasim la oameni, in diferite continente.


Am identificat fiecare continent cu cardurile de la Montessori si le-am numit.




Am cautat apoi printre figurinele noastre, cate un animal specific fiecarui continent, pt asta i-am dat atlasul animalelor pe continente. 

Am de gand sa ii creez cutiile cu continente, daca nu ati auzit de ele, sunt acestea si mi se par foarte utile: 




Pe langa aceasta activitate i-am pregatit si una la matematica, scriere, cunoasterea lui Dumnezeu, logica. 

Spor la jucat! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu