>

luni, 9 februarie 2015

Carduri what to do pt Alice


Am creat cardurile acestea cu actiuni pt. a-i fi mai usor lui A. sa se organizeze dimineata, si sa faca fara sa ii spuna cineva, ceea ce gaseste ca este de facut pe panou.



Am vazut ca ii ofera satisfactie ca face ea singura, si ca stie ce trebuie facut. 

Dupa ce indeplineste o actiune care e pe card, pune cate o steluta pe card, pt. a putea vedea ce a facut.

Cardurile mari sunt impartite in dimineata si seara, iar cele mici de jos, le schimb unele in fiecare zi cu alte lucruri, pe care le facem in ziua respectiva. 



 Am introdus si un card albastru din bunele maniere, pt a-l exersa in ziua respectiva, si il voi schimba cu altul in fiecare zi. 



Am inceput sa ii introduc cutii cu lucruri de facut in fiecare zi pe raft, vreau sa fie in total 5 sau 6. Deocamdata lucrez la ele.

 I-am facut cutia pt limbri straine cu carduri laminate, incerc sa ii introduc si cuvinte in spaniola, in engleza stie dstul de multe, insa m-am gandit sa i le combin, pt. a i le improspata si cele din engleza. 

Aceasta cutie e pentru curatienie zilnica. Ii dau sa faca ceva usor, pt. a se obisnui cu ideea de a strange dupa ea, si astfel pastreaza si ea altfel curatenia, daca chiar participa la ea.

Astazi a avut de sters geamurile.

Daca doreste cineva cardurile, imi puteti lasa scris si vi le trimit individual.

A. a cerut sa le coloreze ea pe toate. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu