>

miercuri, 21 ianuarie 2015

Chipsuri din seminte chia



De cand am descoperit reteta aceasta, am facut-o aproape in fiecare zi. Acum nu mai simt nevoia sa o mananc la fiecare minut, insa la inceput as fi putut manca toata ziua doar chipsuri din chia.

Prepararea e foarte simpla, insa necesita uscarea ei, deci ai nevoie ori de un deshidrator sau de un cuptor care incalzeste la 40 de grade sau  mai putin.

 

Eu am pus toate ingredientele dupa ochi, insa nu ai cum sa gresesti la ea.

Ingrediente:

seminte chia

fulgi de drojdie

apa

sare

Poti incerca cu o jumatate de cana de chia, apoi incepi sa adaugi apa pana obtii o consistenta gelationasa, apoi adaugi dupa gust fulgi de drojdie inactiva ( eu am adaugat in jur de 2 linguri la cantitatea asta )si sarea.

Se pune pe gratarul cuptorului, pt a se usca mai repede, pe o hartie de copt , apoi se lasa la uscat...daca o pui de seara, pe dimineata ar trebui sa fie uscata. 

Apoi doar rupi din ea si te bucuri de chipsurile vegane. :))

Cam asa arata dupa uscare.

 

Pe mine m-a ajutat sa nu mai poftesc chipsurile din magazin, eu nu am preferinte pt dulce, insa cand vine vorba de sarat...pot manca la nesfarsit toate snackurile nesanatoase din magazin, cu precadere chipsuri.:D

Deci sunt fericita ca am gasit ceva, care ma ajuta in sensul acesta.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu