>

vineri, 13 februarie 2015

Colour box 2 Montessori




Am facut o cutie de la Montessori, colour box 2 care contine 22 de tablite de lemn colorate,o pereche din fiecare culoare primara ( rosu, albastru, galben), culorile secundare ( verde, portocaliu, mov), roz, maro, negru, alb si gri.

 

Cand am facut pozele, perechea mov imi era la uscat. :)


Am scos un set de tablite si  le-am pus una langa alta.


Apoi copilul poate sa puna perechea fiecarei culori. Daca inainte a lucrat cu colour box 1, se vor scoate intai culorile primare pe care le cunoaste plus cele secundare, si il veti lasa sa puna perechea la fiecare, apoi sa aleaga el alte culori.


Puteti intreba apoi copilul sa va arate o anumita culoare, ca sa verificati ca le stie pe toate.





A. e mai mare, insa i-a placut aranjarea culorilor. Pentru ea, voi face in curand colour box 3.






Dupa ce le-a pus perechi, am intrebat-o daca vrea sa caute figurine de aceeasi culoare cu tablitele si sa le puna pe ele.

A fost incantata, dupa cum se vede...si rezultatul final:



Ma puteti urmari si pe pagina mea de FB aici: https://www.facebook.com/pages/Montessori-acasa/439336129526775

La comanda, fac si pentru altii cutia cu tablite colorate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu