>

sâmbătă, 7 februarie 2015

Codul bunelor maniere pentru copii


Am facut o activitate rapida cu A., in timp ce I. dormea. Am gasit niste carduri cu codul bunelor maniere, le-am laminat si pregatit.

Am parcurs fiecare card in parte, prima data am intrebat-o daca isi da seama din poza despre ce e vorba, apoi i-am citit eu si am jucat fiecare roluri pentru situatia respectiva.

Voi face o data pe saptamana cu ea cardurile acestea, pana voi vedea ca le stie si le aplica.

Ideea e sa pregatesti copilul pentru diferite situatii, pentru a se descurca. De exemplu, il intrebi pe un copil ce face daca alt copil vine si ii ia din mana o jucarie, il lasi sa raspunda, iar dupa ii spui cum trebuie sa reactioneze. 


La sfarsit am lasat-o pe ea sa gaseasca perechea fiecarui card.


Cardurile le puteti descarca gratuit de aici: http://thewiseowlfactory.com/manners-matching-cards.pdf




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu